Idag var jag allt bra hungrig..

..Tidigare idag tyckte jag kände lukten av mat, men det visade sig vara min dator som brände upp täcket..

Har precis kommit ur duschen! Hade en trevlig fartfylld ridtur på min älskade Hrifla idag. Så fin så fin. Följde även med min mor ut när hon skulle verka några Islandshästar i Bälinge, kände mig riktigt snäll för jag klagade eller skrek inte på henne en enda gång! :) Som tack så fick jag lite pengar (ja jag har de ju ganska snålt såhär emot slutet av månaderna) och sen slavade hon åt mig i stallet.
Så idag är jag på bra humör för allting går ju bara bra!

(notera att jag inte nämner utv samtalet, DET ÄR MED FLIT påminn mig aldrig mer om det...ursh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0