Nationellt prov i Matte B


Roligt kanm an ha med grafritade räknare :) själv vet jag inte hur man ritar med min men Tove har en lite lyxigare variant som man förstår sig på.. Är de en kanin eller är de en hund..?

Jaa, som ni säkert förstått har jag precis haft Matte nationella. Det var ju... kul. Nej, de gick inte bra, men igårkväll trodde jag att de skulle gå sämre.. Hm, en fördel med att vara pessimist! Man blir alltid glatt överraskad!

Ja juste, imorse innan jag skulle till skolan fick jag höra att de skulle regna. Så jag tänkte att mina små ballerina med 2cm kilklack kan jag ju inte använda... och mina favoritsneakers är trasiga..
Då har jag bara tusentals klackskor kvar att välja mellan ! Jag som inte gått i klackar på ett halvår!
Kände mig lite lustig faktiskt.. speciellt när jag försökte gå på bussen och bussfittan rejsade iväg i full fart innan jag satt mig :)

Hoppas på att ingen märkte hur idiotiskt jag gick idag.. kände för första gången att jag faktiskt gick fult i klackar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0