Tjockishelg..

I helgen har jag o Marcus tillsammans smällt i mig 300g chips, 200g choklad, 2½ liter cola och två pizzor.
Jag åt typ 70% av chipspåsen.. Tjockis-kurvor here I come!
Nej då, jag kan inte bli tjock. Det har faktiskt pappa sagt till mig! sådeså!
Mysig helg har de varit endå, men jag kan inte komma på vad jag gjort. Jo, familjen+marcus har tittat på en hästgård jag vill flytta till (kommer aldrig hända men visst vore de mysigt med hästarna utanför huset?)... och jag o marcus har varit i stallet :) de var de. Juste jag har haft en hel del fighter med morsan också.. suck.
Alla kvällar har jag gjort min pojvän besviken genom att vara seg och tråkig hela kvällen för att sedan somna tidigt. Men om man somnar tidigt vaknar man också tidigt! och de är jättebra - man hinner ju använda hela dagen! ..... till vadå?... hm.. ligga i sängen och prata! och vara läääänge i stallet. hehe.

seriöst o intressant inlägg de blev. hoppsan. jaja,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0